Vize a strategie po pandemii - příprava marketingového plánu I
Pro správné fungování společnosti, firmy, organizace je nezbytně nutné mít správně stanovenou VIZI a s tím související STRATEGII, jak jí dosáhneme. Beztoho, aniž bychom si definovali SWOT analýzu to ovšem nepůjde. Dozvíte se proč a jak se ptát na to, co je naše vize, ví to všichni v naší organizaci? Máme zpracovanou strategii? Vycházeli jsme při sestavení strategie...
víceFiremní kultura – budování firemních hodnot uvnitř i ven z firmy
Máte úspěšný sociální podnik, síť odběratelů, zakázky a spokojené zaměstnance, kteří se neumí představit, že pracují pro někoho jiného? Nejen pro vás otevíráme workshop s tématem budování dobrého jména a vztahů se zákazníky i se zaměstnanci.
KDY: 17.8. 2020 9.00 – 15.00 hodin
KDE: budova MPSV, Karlovo náměstí 1359/1, 128 00 Praha 2 - Nové Město,...
víceVize a strategie po pandemii - příprava marketingového plánu II
Naše firma, organizace má svou vizi, máme strategii, jak vizi dosáhnout, ale máme správný plán, marketingový plán, který bude fungovat? Jak si připravit MKT plán po pandemii, platí stejná pravidla, máme stejné možnosti? Víme, co bude fungovat? Do čeho investovat energii, čas a peníze?
KDY: 12.8. 2020 10.00 – 15.30 s přestávkou a oběd
KDE: Celesta, Praha 3...
víceSeminář Manažerské dovednosti – budování respektu na pracovišti
Řídíte sociální podnik nebo část jeho týmu a dostáváte se do situací, kdy je potřeba být místo vedoucího vůdcem? Máme pro vás připravený workshop pro rozšíření vašich řídích kompetencí, kde se dozvíte jak na různé typy zaměstnanců a jak je vést dle situací, do kterých se dostávají.
KDY: 22.7. 9.00 – 15.00 hodin
KDE: budova MPSV, Karlovo náměstí...
více