MPSV

  8. 12. 2020

Webinář pro sociální podnikatele: Osobní rozvoj – plánování osobního potenciálu a času

Podnikáte, řídíte podnik, dáváte práci lidem s pracovním omezením a nemáte čas na sebe! Zdravá fungující firma potřebuje ve svém čele osobnost s vnitřní sílou měnit svět kolem sebe a plánovat budoucnost. Připravili jsme pro vás workshop na téma plánování úspěchu a času.

KDY: 8.12. 9.00 – 15.00 hodin s přestávkou a oběd

KDE: ON-LINE z vašeho prostředí,...

více
  3. 12. 2020

Webinář pro sociální podnikatele: Prodejní rozhovor – jak být přesvědčivý na obchodním jednání

Setkáváte se s vašimi zákazníky, dodavateli nebo úředníky osobně a nejste si jistí, jak je přesvědčit ke spolupráci? Připravili jsme pro vás workshop, jak a čím je zaujmout, na co se při osobním jednání zaměřit Jak správě vést obchodní rozhovor s cílem požádat o spolupráci.

KDY: 3.12. 9.00 – 15.00 hodin s přestávkou a oběd

KDE: ON-LINE z vašeho prostředí,...

více
  30. 11. 2020

Webinář – Aktuální možnosti financování aktivit a likvidita firmy

Cílem webináře je seznámit účastníky s hodnocením parametrů likvidity a zadluženosti firmy, včetně konkrétních možností aktuálního financování firemních aktivit.


KDY: 30.11. 2020 10 - 13 hod

KDO: Ing. Petr Vaškovic se tématice sociální ekonomiky a sociálního podnikání začal systematicky věnovat po roce 2010. Jeho profesní kariéra zahrnuje podnikatelskou...

více
  24. 11. 2020

Webinář pro sociální podniky – Komunikace se stakeholdery v době krize

Přestože v současné době řešíme hlavně epidemiologickou situaci a jak ochránit naše blízké i zaměstnance před možnou nákazou, neměli bychom zapomínat na udržení chodu našich firem a na jejich ekonomickou kondici. Cílem webináře je společně zmapovat okruh spolupracujících subjektů našich firem a navrhnout způsob komunikace s nimi.

KDY: 24.11. 2020 od 10 – 12 více

  23. 11. 2020

Webinář pro sociální podnikatele: Základy personální práce a psychosociální podpora

Přichází doba velké nezaměstnanosti a s tím bude spojen i větší zájem o nabízené pracovní pozice. Cílem semináře je zdokonalit se v oblasti náboru a adaptace zaměstnanců tak, abychom to dělali efektivně a v co nejkratší době, abychom již při selekci životopisů dokázali odhadnout, koho potřebujeme a tím urychlili celý proces náborů.

KDY: 13.10. 2020 od 13 - 15...

více
  19. 11. 2020

Webinář pro sociální podniky – Komunikace se stakeholdery v době krize

Přestože v současné době řešíme hlavně epidemiologickou situaci a jak ochránit naše blízké i zaměstnance před možnou nákazou, neměli bychom zapomínat na udržení chodu našich firem a na jejich ekonomickou kondici. Cílem webináře je společně zmapovat okruh spolupracujících subjektů našich firem a navrhnout způsob komunikace s nimi.

KDY: 19.11. 2020 od 10 – 12 více

  19. 11. 2020

Webinář pro sociální podnikatele: Komunikace v obtížných situacích – jak na konflikty, nenechat se zaskočit

Dostáváte se občas nebo dokonce častěji do situací, které jsou pro vás nepříjemně? Ovládají vás emoce a nevíte si rady s kolegy, kteří vyvolávají problémy? Přihlaste se na workshop, který vám objasní, proč dochází ke konfliktům a jak je eliminovat, případně si vědět rady co s tím.

KDY: 19. listopadu 2020, 9.00 – 15.00 hodin s přestávkou a oběd

KDE: ON-LINE...

více
  11. 11. 2020

Webinář pro sociální podnikatele: Firemní kultura – budování firemních hodnot uvnitř i ven z firmy

Máte úspěšný sociální podnik, síť odběratelů, zakázky a spokojené zaměstnance, kteří si neumí představit, že pracují pro někoho jiného? Nejen pro vás otevíráme workshop s tématem budování dobrého jména a vztahů se zákazníky i se zaměstnanci.

KDY: 11. listopadu 2020, 9.00 – 15.00 hodin s přestávkou a oběd

KDE: ON-LINE z vašeho prostředí pomocí aplikace...

více
  5. 11. 2020

Webinář – Likvidita firmy a možnosti jejího financování

Cílem webináře je seznámit účastníky s hodnocením parametrů likvidity a zadluženosti firmy, včetně konkrétních možností aktuálního financování firemních aktivit.

KDY: 5.11. 2020 10 - 13 hod

KDO: Ing. Petr Vaškovic se tématice sociální ekonomiky a sociálního podnikání začal systematicky věnovat po roce 2010. Jeho profesní kariéra zahrnuje podnikatelskou činnost,...

více
  30. 10. 2020

Webinář – Likvidita firmy a možnosti jejího financování

Cílem webináře je seznámit účastníky s hodnocením parametrů likvidity a zadluženosti firmy, včetně konkrétních možností aktuálního financování firemních aktivit.

KDY: 30.10. 2020 10 - 13 hod

KDO: Ing. Petr Vaškovic se tématice sociální ekonomiky a sociálního podnikání začal systematicky věnovat po roce 2010. Jeho profesní kariéra zahrnuje podnikatelskou...

více
  19. 10. 2020

Webinář pro sociální podnikatele: Jak úspěšně začít podnikat v gastronomii?

Zveme vás na webinář pro nové a začínající gastro sociální podnikatele v provozovnách typu restaurace, kavárna, bistro, penzion, bar, občerstvení.

KDY: 19.10. 2020 od 9:00 do 12:00

KDO: František Korál - konzultant, lektor a marketingový expert pro oblast HORECA. Díky dvacetileté praxi v oblasti gastro trhu restaurací, bary, hotely, velkoobchody a další podobné, má...

více
  8. 10. 2020

Webinář pro sociální podnikatele Finanční řízení v dnešní době

Cílem webináře je seznámit účastníky s principy funkčního cash-flow, krátkodobého finančního managementu a alternativami externího financování podnikatelských aktivit.

Po jeho absolvování budou účastníci zvládat adekvátní praktická opatření pro řešení současné složité situace.

KDY: 7.10. 2020 10 - 13 hod

KDO: Ing. Petr Vaškovic se tématice sociální...

více

Kontakt

Ministerstvo práce a sociálních věcí
Oddělení zahraniční zaměstnanosti
Karlovo náměstí 1, Praha 2
Projekt Podpora sociálního podnikání v ČR pokračuje
Tel.: 770 116 520/519
Kontaktní osoba:
Gabriela Kurková
Email: gabriela.kurkova@mpsv.cz 

eumpsv

Copyright 2023 © Ministerstvo práce a sociálních věcí, Rozvoj ekosystému sociálního podnikání (RESP), registrační číslo - CZ.03.02.02/00/22_004/0001397.