Jak účinně využít řízení procesů v dosahování cílů v sociálním podnikání
Využije možnost, a přijďte se dozvědět více o tom, jak vám může řízení procesů v sociálním podniku pomoct ve vaší každodenní praxi.
P3 – People, Planet, Profit o.p.s. Vás zve na konzultační seminář Jak účinně využít řízení procesů v dosahování cílů.
Seminář je určen zejména těm, kteří se dlouhodobě potýkají s opakovanými problémy ve své práci a chtějí tuto situaci zlepšit.
Kdy: 19.4.2016
V kolik: v čase od 9:30 do 15:30
Kde: Kavárna Bílá vrána, Ve Smečkách 5, Praha 1
Kdo: Petra Francová – ředitelka P3 – People, Planet, Profit o.p.s., Petra Šimonová – konzultantka procesního řízení
Počet účastníků bude limitován, max. 10.
Občerstvení bude zajištěno.
Za kolik: 1450,-
Dozvíte se:
- jak vysvětlit a popsat problém – a jak vám to může pomoct ve vaší práci
- co je procesní řízení a jestli je rozdíl vést sociální podnik nebo banku
- jak popsat věci, aby jim všichni rozuměli
- jak uvést nápady do praxe a proč při tom vytrvat
- jak může procesní řízení pomoct při řízení času
- možné individuální konzultace po skončení semináře.
Informace k semináři:
1. Platba za seminář je možná pouze bankovním převodem.
2. Při nízkém počtu přihlášených si vyhrazujeme právo na zrušení termínu semináře. O zrušení budete informováni, a to nejpozději 3 pracovní dny před termínem konání semináře. Již uhrazené peníze lze použít na platbu semináře P3 konaného v jiném termínu (aktuální termíny jsou k dispozici na webových stránkách P3) nebo budou vráceny do 5 pracovních dnů zpět na Váš bankovní účet.
3. Zrušit účast na semináři s možností vrácení uhrazených peněz nebo jejich přesunu na úhradu jiného semináře P3 můžete nejpozději 5 pracovních dnů před konáním původně uhrazeného semináře. V opačném případě záloha propadá.
4. Je možné za sebe poslat náhradníka.
Kontakt pro další dotazy: gabriela.kurkova@p-p-p.cz