MPSV

  datum konání: 25. 2. 2021

Webinář pro sociální podnikatele: Personalistika v sociálním podnikání II

Zveme vás na druhý webinář k problematice personalistiky.


KDY: 25.2. 2021, 9 -12 hod

LEKTORKA: Petra Benešová má sociálně právní vzdělání a celý svůj profesní život se věnuje především práci s lidmi. Je specialistkou na HR marketing – péče o zaměstnance, benefity, firemní kulturu, vize a strategie firem a motivaci zaměstnanců. Zabývá se komunikací, která je základem jakékoliv práce, ale také běžného života.


Na semináři společně probereme:

Adaptace nového zaměstnance, pracovní porady, motivace zaměstnanců v době covidu, plánování a vyrovnání se se změnami.

Vysvětlíme si, jak je důležitá adaptace nového zaměstnance směrem k němu i k jeho kolegům. Ukážeme si, jak pracovat s adaptačním programem, jak jej vyplnit a proč, k čemu slouží.

Řekneme si, jak motivovat zaměstnance k výkonům, když v dnešní době nelze plánovat, objednávky se často ruší a my se musíme smiřovat s častým odmítáním, častými změnami. Jak vidět ve věcech negativních příležitosti.

K čemu slouží porady, jak je připravit, jaké výstupy z nich vyhotovit a proč. Porada jako nástroj k motivaci a pochopení.

 

REGISTRACE ZDE

 

Kontaktní osoby na případné dotazy:
Petra Benešová, 732 784 854

Seminář není zpoplatněný.

Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.


Patička - Kontakt

Ministerstvo práce a sociálních věcí
Oddělení sociálního podnikání
Karlovo náměstí 1359/1, Praha 2
Projekt Rozvoj ekosystému sociálního podnikání
Tel.: 770 116 520
Kontaktní osoba:
Gabriela Kurková
Email: gabriela.kurkova@mpsv.cz 

eumpsv

Copyright 2024 © Ministerstvo práce a sociálních věcí, Rozvoj ekosystému sociálního podnikání (RESP), registrační číslo - CZ.03.02.02/00/22_004/0001397.