Webinář pro sociální podnikatele: Personalistika v sociálním podnikání I
Zveme vás na webinář k problematice personalistiky.
KDY: 23.2. 2021, 9 -12 hod
LEKTORKA: Petra Benešová má sociálně právní vzdělání a celý svůj profesní život se věnuje především práci s lidmi. Je specialistkou na HR marketing – péče o zaměstnance, benefity, firemní kulturu, vize a strategie firem a motivaci zaměstnanců. Zabývá se komunikací, která je základem jakékoliv práce, ale také běžného života.
Na semináři společně probereme:
Definice hledané pozice, sestavení inzerátu, výběrové řízení, sestavení adaptačního programu k nástupu nového zaměstnance.
Abychom mohli vypsat správně inzerát, musíme vědět, jakou osobnost hledáme, jaké má mít kompetence – projdeme si jednotlivé pozice a vydefinujeme si kompetence.
Připravíme společně text inzerátu na požadovanou pozici.
Výběrové řízení (pohovory) je nedílnou součástí celého náboru – připravíme si otázky na kandidáty, které nám odhalí potřebné vlastnosti, dovednosti a motivaci uchazeče.
Definujeme rozdíl mezi si kompetencemi a rolemi v pracovním kolektivu.
Vysvětlíme si, proč je důležité respektovat hierarchii.
Kontaktní osoby na případné dotazy:
Petra Benešová, 732 784 854
Seminář není zpoplatněný.
Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.