Seminář pro sociální podnikatele: Personální práce v sociálním podnikání
MPSV vás v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR zve na seminář Personální práce v sociálním podnikání.
1. Jak funguje personalistika v sociálním podnikání, definice pracovních pozic
2. Komunikace, hodnocení a motivace
3. Personální audit/koho zaměstnáváme, koho hledáme
4. Sestavení adaptačního programu pro nástup nového zaměstnance
5. Hledání kompetencí u stávajících zaměstnanců
6. Zpracování inzerátu – vhodné cesty pro jeho zveřejnění
7. Výběrové řízení
PROGRAM:
Definice hledané pozice, sestavení inzerátu, výběrové řízení, sestavení adaptačního programu k nástupu nového zaměstnance.
Abychom mohli vypsat správně inzerát, musíme vědět, jakou osobnost hledáme, jaké má mít kompetence – projdeme si jednotlivé pozice a vydefinujeme si kompetence.
Připravíme společně text inzerátu na požadovanou pozici.
Pro koho je kurz určen
Pro neziskový sektor a sociální podniky.
KDY:
9.8. 2022, 10 - 16 hod
KDE:
Celesta Praha, Seifertova 455/17, Praha 3
LEKTOR:
Petra Benešová - specializuje se na HR marketing, PR, motivaci a komunikaci pro sociální podniky a komerční sféru.
Dlouhodobě se věnuje HR, firemní vizi, strategii a firemní kultuře. Je expertkou pro sociální podnikání v oblasti marketingu, fundraisingu a obchodu v projektu MPSV "České sociální podnikání". Mentoruje a lektoruje v rámci projektu Mikrofin pro malé české firmy, sociální podniky a neziskový sektor a také pro BBC Equilibrium.
Má lektorské zkušenosti v oborech retailu a pracuje jako individuální poradkyně pro B2B a B2C. Lektorské zkušenosti obohacuje o své praktické zkušenosti.
Má dlouholeté manažerské zkušenosti jak z českých, tak zahraničních firem. Vše co ji praxe naučila, nyní předává dál.
Kontaktní osoby na případné dotazy:
Petra Benešová, 732 784 854
Seminář není zpoplatněný.
Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.