Webinář pro sociální podnikatele: Prodejní rozhovor – jak být přesvědčivý na obchodním jednání
Setkáváte se s vašimi zákazníky, dodavateli nebo úředníky osobně a nejste si jistí, jak je přesvědčit ke spolupráci? Připravili jsme pro vás workshop, jak a čím je zaujmout, na co se při osobním jednání zaměřit Jak správě vést obchodní rozhovor s cílem požádat o spolupráci.
KDY: 3.12. 9.00 – 15.00 hodin s přestávkou a oběd
KDE: ON-LINE z vašeho prostředí, pomocí zapnuté kamery - nutný požadavek lektorky
LEKTORKA: Bohdana Kašparová, expertka marketingové a interní komunikace v Projektu České sociální podnikání pokračuje. https://ceske-socialni-podnikani.cz/poradenstvi/113-experti-kouci/2828-bohdana-kasparova
OBSAH:
Osobní setkání jsou významnou součástí komunikace každého podniku. Úspěch obchodního jednání závisí na mnoha faktorech a na schopnosti rozpoznání komunikačního stylu partnera. Budeme se věnovat základním kompetencím prodávajícího, kterými jsou: sebevědomí, empatie a srozumitelné vyjadřování k různým typům lidí podle jejich komunikačních potřeb a stylů.
Řekneme si, které formy komunikace mají vliv na úspěch obchodního jednání. Jak jednání ovlivní „kabelka na klíně“ a jak naopak přesvědčit „bradou“, kam se posadit a dalšími taktikami a „fígly“. Zaměříme se také na práci se slovy a hlasem dle charakteru a typu zákazníka.
Probereme celkový pohled na prodejní interview a budeme se věnovat jeho čtyřem základním krokům včetně závěrečného nenásilného požádání o spolupráci. Budeme sdílet reakce zákazníka a jeho námitky. V této souvislosti uvědomíme přednost hodnoty vašeho produktu před cenou.
PROČ SE PŘIPOJIT: Získáte sebevědomí při osobních jednáních a budete mít přehled a strukturu, kterým směrem jej máte vést a jak se máte chovat. Připravíte se na vyvolání zájmu o váš sociální podnik pomocí připravených otázek. Pochopíte postoje a myšlení vašich zákazníků z pohledu komunikačního stylu.
Kontaktní osoby na případné dotazy:
monika.sikulova1@mpsv.cz
Webinář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.