MPSV

  19. 11. 2020

Webinář pro sociální podniky – Komunikace se stakeholdery v době krize

Přestože v současné době řešíme hlavně epidemiologickou situaci a jak ochránit naše blízké i zaměstnance před možnou nákazou, neměli bychom zapomínat na udržení chodu našich firem a na jejich ekonomickou kondici. Cílem webináře je společně zmapovat okruh spolupracujících subjektů našich firem a navrhnout způsob komunikace s nimi.

KDY: 19.11. 2020 od 10 – 12 hod

LEKTORKA: Jarmila Menšíková je konzultantkou v oblasti sociálního podnikání a zkušenou lektorkou vybraných manažerských dovedností. Specializuje se na praktické využití zkušeností z oblasti veřejné správy a neziskového sektoru. Podporuje osobní rozvoj žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a zaměstnanců se znevýhodněných skupin.

Na webináři se dozvíte:
Kdo jsou stakeholdeři a oblasti jejich působnosti
Co s kým řešit, kompetence a možnosti podpor.
Rozšiřování sítě možných podporovatelů.
Proč je důležité v současné době neztratit kontakt.

 

REGISTRACE ZDE

 

Kontaktní osoby na případné dotazy:
Jarmila Menšíková, 601 369 976

Vzhledem k omezené kapacitě místnosti neváhejte s registrací.
Webinář je zdarma.

Webinář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.


Patička - Kontakt

Ministerstvo práce a sociálních věcí
Oddělení sociálního podnikání
Karlovo náměstí 1359/1, Praha 2
Projekt Rozvoj ekosystému sociálního podnikání
Tel.: 770 116 520
Kontaktní osoba:
Gabriela Kurková
Email: gabriela.kurkova@mpsv.cz 

eumpsv

Copyright 2024 © Ministerstvo práce a sociálních věcí, Rozvoj ekosystému sociálního podnikání (RESP), registrační číslo - CZ.03.02.02/00/22_004/0001397.