Webinář pro sociální podniky – Komunikace se stakeholdery v době krize
Přestože v současné době řešíme hlavně epidemiologickou situaci a jak ochránit naše blízké i zaměstnance před možnou nákazou, neměli bychom zapomínat na udržení chodu našich firem a na jejich ekonomickou kondici. Cílem webináře je společně zmapovat okruh spolupracujících subjektů našich firem a navrhnout způsob komunikace s nimi.
KDY: 19.11. 2020 od 10 – 12 hod
LEKTORKA: Jarmila Menšíková je konzultantkou v oblasti sociálního podnikání a zkušenou lektorkou vybraných manažerských dovedností. Specializuje se na praktické využití zkušeností z oblasti veřejné správy a neziskového sektoru. Podporuje osobní rozvoj žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a zaměstnanců se znevýhodněných skupin.
Na webináři se dozvíte:
Kdo jsou stakeholdeři a oblasti jejich působnosti
Co s kým řešit, kompetence a možnosti podpor.
Rozšiřování sítě možných podporovatelů.
Proč je důležité v současné době neztratit kontakt.
Kontaktní osoby na případné dotazy:
Jarmila Menšíková, 601 369 976
Vzhledem k omezené kapacitě místnosti neváhejte s registrací.
Webinář je zdarma.
Webinář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.