MPSV

  16. 9. 2020

Vize a strategie po pandemii - příprava marketingového plánu II

Naše firma, organizace má svou vizi, máme strategii, jak vizi dosáhnout, ale máme správný plán, marketingový plán, který bude fungovat? Jak si připravit MKT plán po pandemii, platí stejná pravidla, máme stejné možnosti? Víme, co bude fungovat? Do čeho investovat energii, čas a peníze?


KDY: 9.9. 2020 9.00 – 15.00 s přestávkou a oběd

KDE: Sokolská 7, Olomouc, prostory sociální firmy Přirozenou cestou s.r.o.


LEKTORKA: Petra Benešová má sociálně právní vzdělání a celý svůj profesní život se věnuje především práci s lidmi. Je specialistkou na HR marketing – péče o zaměstnance, benefity, firemní kulturu, vize a strategie firem a motivaci zaměstnanců. Zabývá se komunikací, která je základem jakékoliv práce, ale také běžného života.

Na našem workshopu se naučíme:
- Prezentovat naši činnost, naše výrobky
(mnozí během pandemie změnili své výrobní plány, přehodnotili své činnosti)
- Jak si připravit kvalitní marketingový plán fungující po pandemii
(mnoho věcí nyní nefunguje jako před pandemií, jak se k tomu postavit, čím je nahradit)
- Jak pracovat s MKT plánem
(jak přepracovat stávající plány, jak připravit kvalitní nový plán a jak s ním pracovat)
- Jak připravit kampaň na propagaci toho, co děláme s minimem nákladů
(umíme připravit kvalitní kampaň, co všechno můžeme, kolik nás to bude stát, co nám to přinese, máme na to prostředky, pokud nemáme, jak je získáme)
- Jak se připravit na další možné krizové scénáře v našem podnikání
- Fundraising v době po pandemii – funguje? Příklady dobré praxe

Znovu se podíváme, zda máme dobře nastavenu strategii, jestli jsme kvalitně zpracovali SWOT analýzu, stanovili si priority. Důležitým faktorem pro naši práci je motivace našich zaměstnanců, nás samotných – zjistíme, jak na tom jsme. Projdeme si role a kompetence našich zaměstnanců v organizaci. Budeme pracovat s krizovým scénářem, řekneme si něco o marketingu, který nic nestojí, ale má efekt a co proto mohou udělat všichni naši zaměstnanci.


Kontaktní osoby na případné dotazy:
Petra Benešová, 732 784 854


Vzhledem k omezené kapacitě místnosti neváhejte s registrací.

Seminář není zpoplatněný.

 

REGISTRACE ZDE

 

Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.


Patička - Kontakt

Ministerstvo práce a sociálních věcí
Oddělení sociálního podnikání
Karlovo náměstí 1359/1, Praha 2
Projekt Rozvoj ekosystému sociálního podnikání
Tel.: 770 116 520
Kontaktní osoba:
Gabriela Kurková
Email: gabriela.kurkova@mpsv.cz 

eumpsv

Copyright 2024 © Ministerstvo práce a sociálních věcí, Rozvoj ekosystému sociálního podnikání (RESP), registrační číslo - CZ.03.02.02/00/22_004/0001397.