UPRAVIT

PROVOZOVATEL:
Ivana Filipovičová
IČ: 87249197
právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku
Co děláme?
Anavy vyrábí dětské látkové pleny a další textilní výrobky pro maminky a děti. Značka je na trhu od roku 2009. Principy a definice sociálního podniku jsou nám vlastní od samého začátku našeho podnikání, vlastně bychom na základě jiných principů ani podnikat nechtěli, protože jak vyplývá právě i z našich stanovených cílů, naše podnikání musí naplňovat etické, kvalitativní, environmentální a obecně prospěšné cíle, které velmi blízce korespondují právě s náplní sociálního podniku.Proč je náš podnik sociální?
Zcela zásadní u nás je, že naše Anavy výrobky samy o sobě svojí podstatou napomáhají chránit životní prostředí. Jsou ekologickou variantou k výrobkům jednorázovým, které životní prostředí zatěžují a nechávají za sebou těžko odbouratelnou ekologickou stopu. Kromě výroby se zaměřujeme také na osvětu, jinými slovy nerealizujeme ani tak prodejní marketing, jako spíše osvětový marketing s cílem rozšířit povědomí o možnosti nahradit jednorázové pomůcky pratelnými látkovými.Dále pak v samotném výrobním procesu vždy zvažujeme možnosti provedení a volíme takovou, která s sebou nese minimální zátěž pro životní prostředí. A to jak ve volbě použitých materiálů, tak například i tak, že nebalíme výrobky do žádných přebytečných (plastových) obalů, co následně skončí v koši, čímž pomáháme regulovat...
Jihomoravský kraj | Dostupnost služeb: Česká republika
OBLAST PODNIKÁNÍ
Textil - výroba, recyklace, re-use
ZAMĚSTNÁVANÉ OSOBY
osoby dlouhodobě či opakovaně nezaměstnané
osoby pečující o malé děti do 10 let
PODNIK NENABÍZÍ MOŽNOST STÁŽE
PODNIK NENÍ POSKYTOVATEL NÁHRADNÍHO PLNĚNÍ
Certifikáty a značky kvality
https://www.anavy.cz/s221851-proc-zvolit-anavy
Krátké příběhy nebo výroky zaměstnanců
Po mateřské (poštěstilo se mi býti trojnásobnou mámou) jsem byla v rozporu vrátit se ke své profesi před dětmi, tedy k marketingu. Mateřství ženu mění, a já osobně jsem především začala vnímat jiné hodnoty, celkově se do popředí mého zájmu dostali spíše lidé než věci, a vzrostla u mě potřeba investovat svoji energii do smysluplného. Pracovat tedy na tom, aby si lidé koupili něco, co mnohdy ani nepotřebují, už se mi prostě nechtělo. V Anavy ale marketing vnímám spíše jako smysluplnou osvětu.