2017 - 15 - 05

Aktuálně OP Zaměstnanost

Výzva č. 129 na podporu sociálního podnikání  bude vyhlášená 30. 6. 2017.

celý článek >>


Čtěte více >>

2017 - 21 - 03

Aktuálně Finační nástroje: Veřejná zakázka

Dne 17. 3. 2017 byla vyhlášena zakázka na předběžné posouzení pilotního využití finančních nástrojů v OPZ. Více informací zde.

celý článek >>


Čtěte více >>

2017 - 19 - 03

Semináře pro žadatele do výzev MPSV: Jak připravit podnikatelský plán a Marketing v praxi sociálního podnikání

Aktuálně se můžete již nyní registrovat na Semináře pro žadatele do výzev MPSV na sociální podnikání

1) K tvorbě podnikatelského plánu pro sociální podnik “Jak připravit... ...

celý článek >>


Čtěte více >>

2017 - 16 - 01

SozialMarie uzávěrka 24.1.

Soutěž SozialMarie je letos vyhlašovaná již potřinácté: Hledáme výjimečné a ocenění hodné projekty, které dávají inovační odpověď na aktuální společenské výzvy.

V...

celý článek >>


Čtěte více >>

Publikace: Living in the cracks. Naďa Johanisová

Život v puklinách, pohled na venkovské sociální podnikání ve Velké Británii a v Čechách je zajímavou sondou do vzmáhající se občanské společnosti.

Svět spotřebních družstev,...

celý článek >>


Čtěte více >>

Publikace: Kde peníze jsou služebníkem, nikoliv pánem. Naďa Johanisová

Výpravy za ekonomikou přátelskou přírodě a člověku.

Čtivě psaná kniha, doplněná vtipy známého humoristy, nabízí pohled na šetrnější modely fungování lidské společnosti,...

celý článek >>


Čtěte více >>

UNEP Inquiry into the Design of a Sustainable Financial System: Policy Innovations for a Green Economy

UNEP Inquiry into the Design of a Sustainable Financial System: Policy Innovations for a Green Economy (www.unep.org/inquiry/).
 
Chtěli bych Vás požádat o vyplnění a další...
...
celý článek >>


Čtěte více >>

< Zpět

Expertka na komunikaci a PR

Marie Václavková

Marie Václavková

Oblasti specializace:

1. Marketingová komunikace interní a externí včetně zajištění komplexního servisu (tiskové informace, mediální trénink, zpracování firemního profilu atd.) s důrazem na posílení úspěšné značky / firmy.
2. Online PR (koncepce a architektura webových stránek, sociální sítě a internetová komunikace atd.)
3. Klíčová témata a nástroje úspěšné komunikace jako reklama, sponzorování, internetová komunikace.
4. Vedení komunikace a využití schopností firmy / sociálního podniku správně identifikovat cílové skupiny pro svá sdělení.
5. Metody předání sdělení - jak přesvědčivě komunikovat a účinně prezentovat činnosti a služby."
 

Místo výkonu konzultace a dojezdnost:
Moravskoslezský, Zlínský, Olomoucký a Jihomoravský kraj (zejména)

Kontakt:
733 529 899
vaclavkova@dativ.cz

 


Profil >

Public relations a publicistice se věnuji celý svůj profesní život. Obrovská zábava a vášeň! Začínala jsem v ostravském rozhlase, odkud jsem se vydala na bezesporu zajímavou a docela kreativní cestu šéfky tiskového a marketingového odboru statutárního města Ostravy. Dobrá zkušenost! Nějaký čas jsem řídila vydavatelství X-PRESS a odtud to byl už jen krůček jít na vlastní nohu, tvořit a psát texty, časopisy i knížky, připravovat a realizovat mezinárodní společenské akce, hudební projekty i politické kampaně či PR strategie. Neuvěřitelné příležitosti a spolupráce s těmi nejlepšími!

Motto: 

Ti, kdo vědí jak, budou vždycky pracovat pro ty, kteří vědí proč.