2017 - 21 - 03

Aktuálně Finační nástroje: Veřejná zakázka

Dne 17. 3. 2017 byla vyhlášena zakázka na předběžné posouzení pilotního využití finančních nástrojů v OPZ. Více informací zde.

celý článek >>


Čtěte více >>

2017 - 19 - 03

Semináře pro žadatele do výzev MPSV: Jak připravit podnikatelský plán a Marketing v praxi sociálního podnikání

Aktuálně se můžete již nyní registrovat na Semináře pro žadatele do výzev MPSV na sociální podnikání

1) K tvorbě podnikatelského plánu pro sociální podnik “Jak připravit... ...

celý článek >>


Čtěte více >>

2017 - 16 - 01

SozialMarie uzávěrka 24.1.

Soutěž SozialMarie je letos vyhlašovaná již potřinácté: Hledáme výjimečné a ocenění hodné projekty, které dávají inovační odpověď na aktuální společenské výzvy.

V...

celý článek >>


Čtěte více >>

2016 - 13 - 12

10.1. 2017 - Seminář Praha - Jak založit sociální podnik a dobře napsat podnikatelský plán

Využijte možnost dozvědět se více o sociálním podnikání, o novinkách v této oblasti a o chystaných možnostech financování rozjezdu vašeho sociálního podnikání.

celý článek >>


Čtěte více >>

Publikace: Living in the cracks. Naďa Johanisová

Život v puklinách, pohled na venkovské sociální podnikání ve Velké Británii a v Čechách je zajímavou sondou do vzmáhající se občanské společnosti.

Svět spotřebních družstev,...

celý článek >>


Čtěte více >>

Publikace: Kde peníze jsou služebníkem, nikoliv pánem. Naďa Johanisová

Výpravy za ekonomikou přátelskou přírodě a člověku.

Čtivě psaná kniha, doplněná vtipy známého humoristy, nabízí pohled na šetrnější modely fungování lidské společnosti,...

celý článek >>


Čtěte více >>

UNEP Inquiry into the Design of a Sustainable Financial System: Policy Innovations for a Green Economy

UNEP Inquiry into the Design of a Sustainable Financial System: Policy Innovations for a Green Economy (www.unep.org/inquiry/).
 
Chtěli bych Vás požádat o vyplnění a další...
...
celý článek >>


Čtěte více >>

< Zpět

Expertka na komunikaci a marketing

Bohdana Kašparová

Bohdana Kašparová

Oblasti specializace:
Business idea, podnikatelský záměr, Lean Canvas, marketing, marketingová komunikace, mediální komunikace, Public Relations, komunikace na trzích B2B, B2C, B2E, strategická interní komunikace, Employer Branding, taktika a operativa v interní komunikaci, interpersonální komunikace, manažerská komunikace, obchodní komunikace, řízení prodeje, komunikace na pracovišti, týmová komunikace, event marketing, relationship marketing, etiketa, osobní rozvoj, self a time management a další soft skills.

Místo výkonu konzultace a dojezdnost:
východní Čechy a Praha

Kontakt:
602 420 353
bohdanak@com4b.cz

 


Profil >

Bohdana se více než 25 let věnuje komunikaci. Studovala sociální a marketingové komunikace, Public Relations, komunikační a mediální studia a znalostní management. Pracovala na obchodních a manažerských pozicích. Jako manažerka pracovala v nadnárodních společnostech, především ve společnosti Lagardere Active ČR, kde 10 let řídila region východní Čechy.
V první polovině svého profesního života se zaměřovala především na externí firemní komunikaci. Pro druhou polovinu zvolila nezávislou činnost konzultanta a mentora, při které dostala příležitost poznat komunikační procesy uvnitř mnoha společností, jejich vliv na angažovanost zaměstnanců, která odráží jako zrcadlo opět ven z firmy. Sjednocení interní a externí komunikace považuje za trvalé řešení pro vnímání firemních hodnot, vizí a poslání jak interními spolupracovníky, tak zákazníky a veřejností.
Vzhledem ke své dlouholeté praxi na obchodních a manažerských pozicích se zaměřuje na strategické řízení firem, obchodní a manažerské dovednosti. Za stěžejní téma považuje komunikaci uvnitř firmy od komunikace na pracovišti, přes komunikační procesy a nástroje, až po employer branding.
Bohdana pracuje pro Institut interní komunikace, je mentorkou Technologického centra Hradec Králové, kde mimo konzultace, vede kurz „Podnikání v praxi“ na Univerzitě Hradec Králové. Je certifikovanou lektorkou vzdělávání dospělých AIVD, kde získala ocenění „Lektorka roku 2014“. Jako lektorka pracuje pro Centrum andragogiky jako interní lektor.
Prochází šestiletým psychoterapeutickým výcvikem a dvouletým kurzem improvizace.
Více na LinkedIn.


Motto:
"Komunikace znamená moc."